🦊Створюємо іграшки самостійно

Створювати різноманітних казкових персонажів з допомогою штучного інтелекту дуже просто!

Зовнішній вигляд видрукованих моделей

У наш час створювати різноманітні зображення та моделі стало дуже просто, завдяки штучному інтелекту (ШІ), який на основі словесних вказівок може генерувати просто неперевершені зображення чи моделі. В останньому випадку, ШІ може генерувати тривимірні моделі й на основі зображень.

Якщо говорити про зображення, то ШІ вміють генерувати абсолютно реалістичні зображення людей чи ландшафтів, які за своєю якістю та реалістичністю не поступаються справжнім фотографіям. Але разом з тим, ШІ вміють генерувати й чудові зображення казкових персонажів чи вигаданих місць. Причому, зображення вигаданих персонажів можуть мати дуже реалістичний вигляд:

Антропоморфний лелека
Антропоморфна лисичка
Антропоморфне мишеня

Усі наведені вище зображення згенеровані ШІ на основі словесних вказівок.

Також вже існує декілька ШІ, які вміють генерувати тривимірні моделі. Генерація може здійснюватись на основі зображень, таких, як наведено вище, або на основі словесних вказівок. Одним з найкращих генераторів моделей є Tripo:

Цей генератор вміє працювати як із зображеннями, так і з текстами. Він найкраще підходить для генерації різноманітних казкових істот чи фентезійних предметів. Просто погляньте на галерею моделей, які згенерував ШІ, та ви одразу зрозумієте його можливості.

Ви можете використовувати лише Tripo для генерації персонажів для ваших історій, вказуючи у текстовій формі ШІ, що саме ви хочете отримати. Або ви можете спершу генерувати зображення ваших персонажів у різноманітних ШІ призначених для генерації картинок. А вже після того, як ви створите зображення вашої мрії, тоді на основі цього зображення ви можете згенерувати тривимірну модель у Tripo.

Ось яких милих антропоморфних лисичок згенерував Tripo на основі словесного опису:

Як бачимо, усі моделі більш-менш подібні, але разом з тим, усі вони мають і певні унікальні риси. Моделі, які генерує ШІ, одразу мають накладені текстури, що робить ці моделі максимально наочними.

Завантажити моделі одним файлом

Після того, як моделі згенеровані, ви можете їх видрукувати на 3D-принтері. За потреби, ви також можете створити для ваших моделей додаткові підставки. Це може бути особливо важливо для моделей, які без таких підставок самостійно не можуть стояти. Це вірно і для наших лисичок.

Такі підставки можна легко створити у будь-якій зручній для вас програмі. Наприклад у Tinkercad:

Після того, як моделі видруковані, їх можна пофарбувати акриловими фарбами. Як основу, ви можете використати текстури, які згенерував ШІ. Іншими словами, ви можете спробувати за допомогою акрилових фарб перенести у реальне життя зовнішній вигляд моделей, які згенерував ШІ. Або ви можете розфарбувати їх взагалі на свій смак:

Ось як виглядають наші лисички після часткового фарбування

Друк моделей

  1. Моделі досить прості, хоч і мають деяку кількість нависаючих горизонтальних поверхонь. Тож під час їхньої нарізки у програмі OrcaSlicer, окрім стандартних налаштувань знадобиться певна кількість деревоподібних (автоматичних) опор.

  2. Друк моделей на 3D-принтері пластиком PLA оранжевого кольору.

  3. На етапі постобробки буде потрібно видалити залишки волосків стягування, а також опорні структури. Далі моделі фарбуємо і після цього приклеюємо їх до підставок.

Друк моделей казкових лисичок


Last updated